Індивідуальний
план самоосвіти
вчителя
образотворчого мистецтва, керівника гуртка «Образотворче мистецтва»
Кленько
Надії Миколаївни на час карантину
№
|
Тема
|
Дата
|
|
1.
|
- Упорядкування шкільних журналів та журналу гурткової
роботи
- Створення вебресурсу для організації дистанційного
навчання у закладі освіти
- Заняття щодо дистанційного навчання, вивчення онлайн
платформ для подачі навчального матеріалу.
|
13.03.2020
|
|
2.
|
- Розробка і розміщення завдань для учнів на період
карантину
- Розміщення завдання для учнів 7 класу (образотворче
мистецтво)
|
16.03.2020
|
|
3.
|
- Розміщення
завдання для учнів 6 класу (образотворче мистецтво)
- Індивідуальні консультації для учнів, яким важко
працювати дистанційно
|
17.03.2020
|
|
4.
|
- Розміщення завдання для учнів 5 класу (образотворче
мистецтво)
- Робота з документацією
- Розміщення завдання для вихованців гуртка «Образотворче
мистецтво»
|
20.03.2020
|
|
5.
|
- Розроблення ескізу стенду присвяченому пам’яті
покійного Івана Воробя
- Пошукова робота в мережі Інтернет
|
23.03.2020
|
|
6.
|
- Самостійне опрацювання матеріалу «Використання творів мистецтва»
|
24.03.2020
|
|
7.
|
Самостійне опрацювання
матеріалу «Вплив кольору на
дитину»
|
27.03.2020
|
|
8.
|
- Розміщення завдання для учнів 7 класу
(образотворче мистецтво)
- Індивідуальні консультації для учнів 7 класу, яким
важко працювати дистанційно
- Пошукова робота в мережі Інтернет
|
30.03.2020
|
|
9.
|
- Розміщення завдання для учнів 6 класу (образотворче
мистецтво)
- Індивідуальні консультації для учнів 6 класу, яким
важко працювати дистанційно
- Пошукова робота в мережі Інтернет
|
31.03.2020
|
|
10.
|
- Розміщення
завдання для учнів 5 класу (образотворче мистецтво)
- Індивідуальні консультації для учнів 5 класу, яким
важко працювати дистанційно
- Розміщення завдання для вихованців гуртка «Образотворче
мистецтво»
- Опрацювання літератури -Іттен Іоханнес « Фізика
кольорів»
|
03.04.2020
|
|
11.
|
- Розміщення
завдання для учнів 7 класу (образотворче мистецтво)
- Пошукова робота в мережі Інтернет
|
06.04.2020
|
|
12.
|
- Розміщення завдання
для учнів 6 класу (образотворче мистецтво)
- Пошукова робота в мережі Інтернет
|
07- 04.2020
|
|
13.
|
- Розміщення завдання для учнів 5 класу (образотворче
мистецтво)
- Розміщення завдання для вихованців гуртка «Образотворче
мистецтво»
- Опрайювати літературу- Хеннес Руссінг «Курс малювання
олійними фарбами»
|
10.04.2020
|
|
14.
|
- Розміщення
завдання для учнів 7 класу (образотворче мистецтво)
- Пошукова робота в мережі Інтернет
|
13.04.2020
|
|
15.
|
- Розміщення
завдання для учнів 6 класу (образотворче мистецтво)
- Пошукова робота в мережі Інтернет
|
14.04.2020
|
|
16.
|
- Розміщення завдання для учнів 5 класу (образотворче
мистецтво)
- Робота з документацією
- Розміщення завдання для вихованців гуртка «Образотворче
мистецтво»
- Пошукова робота в мережі Інтернет
|
17.04.2020
|
|
№
|
Тема
|
Дата
|
1.
|
- Розробка і розміщення завдань для учнів на період карантину
- Розміщення завдання для учнів 7 класу (образотворче
мистецтво)
Пошукова робота в мережі Інтернет
|
21.04.2020
|
2.
|
- Розміщення завдання для учнів 5 класу (образотворче
мистецтво)
- Робота з документацією
- Розміщення завдання для вихованців гуртка «Образотворче
мистецтво»
- Пошукова робота в мережі Інтернет
|
24.04.2020
|
1.
|
- Розміщення
завдання для учнів 7 класу (образотворче мистецтво)
- Пошукова робота в мережі Інтернет
|
27.04.2020
|
|
2.
|
- Розміщення
завдання для учнів 6 класу (образотворче мистецтво)
- Пошукова робота в мережі Інтернет
|
28. 04.2020
|
|
3.
|
- Розміщення завдання для учнів 7 класу (образотворче
мистецтво)
Пошукова робота в мережі Інтернет
|
04.05.2020
|
|
14.
|
- Розміщення
завдання для учнів 6 класу (образотворче мистецтво)
- Пошукова робота в мережі Інтернет
|
05.05.2020
|
|
15.
|
- Розміщення
завдання для учнів 5 класу (образотворче мистецтво)
- Пошукова робота в мережі Інтернет
- Робота з документацією
- Розміщення завдання для вихованців гуртка «Образотворче
мистецтво»
Дистанційна поїздка до Мезинського музею
|
08.05.2020
|
|
1.
|
- Розміщення
завдання для учнів 6 класу (образотворче мистецтво)
- Пошукова робота в мережі Інтернет
|
12.05.2020
|
|
2.
|
- Розміщення
завдання для учнів 5 класу (образотворче мистецтво)
- Пошукова робота в мережі Інтернет
- Розміщення завдання для вихованців гуртка «Образотворче
мистецтво»
Дистанційна поїздка по визначних місцях
Новгород-Сіверщини
|
15. 05.2020
|
|
3.
|
- Розміщення завдання для учнів 7 класу (образотворче
мистецтво)
Пошукова робота в мережі Інтернет
|
18.05.2020
|
|
14.
|
- Розміщення
завдання для учнів 6 класу (образотворче мистецтво)
- Пошукова робота в мережі Інтернет
|
19.05.2020
|
|
15.
|
- Розміщення
завдання для учнів 5 класу (образотворче мистецтво)
- Пошукова робота в мережі Інтернет
- Робота з документацією
- Розміщення завдання для вихованців гуртка «Образотворче
мистецтво»
Дистанційна поїздка по визначних місцях
Новгород-Сіверщини
|
22.05.2020
|
|
1.
|
- Обговорення та
виставлення оцінок учням 7 класу
(ВАЙБЕР, ТЕЛЕФОН)
|
25.05.2020
|
|
2.
|
- Обговорення та
виставлення оцінок учням 6 класу
(ВАЙБЕР, ТЕЛЕФОН)
|
26. 05.2020
|
|
3.
|
- Обговорення та виставлення оцінок учням 5 класу (ВАЙБЕР, ТЕЛЕФОН)
- Обговорення роботи (протягом року) вихованців гуртка
«Образотворче мистецтво»
|
29.05.2020
|
Шановні
художники.
Свої роботи,
будь-ласка, фотографуйте та відсилайте мені по вайберу. ДЯКУЮ.
Я вам буду відсилати деякі творчі вправи, крім
занять. Буде цікаво-ТВОРІТЬ! БУДУ ТІЛЬКИ РАДА.
Тема: Малювання живої природи з натури: ліс
Дорогі мої гуртківці! Для
того, щоб намалювати ліс нам може знадобитися:
Папір. Краще брати середньо зернисті спеціальний папір, можна і альбомний аркуш.
Наточені олівці. Раджу брати кілька ступенів
твердості, кожну потрібно використовувати для різних цілей.
Ластик.
Паличка для розтирання штрихування. Можна
використовувати звичайний папір, скручену в конус. Їй лего буде розтирати
штрихування, перетворюючи її в монотонний колір.
Трошки терпіння.
Гарний настрій.
Поетапний
урок
Я хочу вам сказати,
що справжня
природа у всій своїй красі може розкритися тільки якщо малювати її з натури.
Намалювати вийде набагато краще, якщо ви будете дивитися прямо на ліс. Якщо ж
такої можливості немає, то можуть виручити звичайні фотографії, яких в інтернеті багато. То беремо свої фото, а у вас я думаю, щоє і починаємо. Але спочатку
почитайте мої поради.
Порада: створюйте начерк якомога менше
товстими штрихами. Чим товщі будуть штрихи начерку - тим важче їх буде стерти
надалі.
Першим кроком, точніше нульовим, завжди потрібно розмічати
аркуш паперу( згадайте, коли
аркуш покласти перед собою вертикально, а коли горизонтально. Згадуємо все,
чому я вас навчала). Це дасть вам зрозуміти де конкретно
буде перебувати малюнок. Якщо ви розташуєте малюнок на половині аркуша - другу
половину ви зможете використовувати для іншого малюнка. Ось приклад розмітки
листа по центру:
Крок перший. Почнемо з простого: намалюємо
лінію горизонту, а двома вертикальними лініями зобразимо стежку.
Крок другий. З боків придуманої стежки малюємо
стовбури дерев, великих і маленьких.
Крок третій. Проведемо стовбури вище, а їх
низи замалюєм
олівцем. Так само додамо трохи трави біля підніжжя стовбурів.
Крок четвертий. Нарешті домалюємо верхівки з
гілками, додамо тіней.
Крок п'ятий.
Бережіть ліс .
Ось ви і дізналися як намалювати ліс, сподіваюся
було цікаво і пізнавально.
ДОПОВНЕННЯ
Тема: Малювання живої природи
з натури: домашніх тварин.
Дорогі мої
гуртківці!
Ми з вами вже над подібною темою працювали. Ви це вже знаєте. Я вам даю найголовніше: поетапне малювання деяких тварин. Для того, щоб намалювати тваринок нам може знадобитися:
Ми з вами вже над подібною темою працювали. Ви це вже знаєте. Я вам даю найголовніше: поетапне малювання деяких тварин. Для того, щоб намалювати тваринок нам може знадобитися:
Папір. Краще братии середньозернистий спеціальний папір, можна і альбомний аркуш.
Наточені олівці.
Раджу брати кілька ступенів твердості, кожну потрібно використовувати для
різних цілей.
Ластик.
Трошки терпіння.
Гарний настрій.
Поетапне малювання. Бажаю успіхів.
Шановні гуртківці.
Надсилайте роботи по Вайберу.А це -цікаві роботи- цікавим дітя. Хто бажає можете спробувати. Зробити весняну картину. МОЛОДЦІ! ДКУЮ!
Шановні
мої гуртківці. Дякую вам, що опрацьовуєте мою сторінку на
блозі. НАГАДУЮ. Крім тематичних завдань буде цікавий матеріал. Бажаю успіху.
Тема:
Відтворення стану природи. Пейзаж.
Якщо бачиш на картині
Річка вдалину біжить,
А чи сніг, чи білий іній
Між деревами лежить,
А чи сонячна рівнина,
А чи поле, чи шалаш –
Ця картина неодмінно
Називається – ПЕЙЗАЖ
Прочитайте
цікаву інформацію
Ще митці доби неоліту зображували людей
і тварин в оточенні річок, дерев, трави. Художники в Давньому Єгипті
використовували зображення природи в сценах жнив, полювання, рибальства.
Тривалий час пейзаж виконував лише
другорядну роль. Йому не приділяли особливої уваги.
Пейзаж як самостійний жанр мистецтва
вперше виник у Китаї в 6 столітті. Китайські художники зображували добре відомі
своєю красою краєвиди. Під впливом китайського склався і японський пейзаж. У
Візантії середньовічні художники застосували систему схематичного зображення
природи: кілька дерев означали ліс,
гірки – скелясту місцевість, башта – місто. Такі умовні пейзажі можна також
побачити на українських іконах.
У цей самий час майстри в Західній
Європі та в епоху Відродження вже натуралістично (схожими на справжні,
натуральні) зображували рослини в своїх картинах. Проте пейзаж ще продовжував
виконувати роль тла в портретах і сюжетних композиціях.
Вперше в Європі природа стала головною
«дійовою особою» в картині лише 300 років тому, а в 19 століття художники почали зображувати навколишню
природу такою, якою вона є, якою вони її бачили. Французькі живописці почали
малювати природу з натури, на відкритому повітрі – «пленері».
Розвиток пейзажного живопису в
Україні пов’язаний з роботами Тараса Шевченка – в серії «Мальовнича Україна».
Розквіт цього жанру припадає на кінець 19 століття.
Діти, який жанр ми називаємо живописом, ви
знаєте, але для вас загадка.
Правильно розмістивши слова у реченні, дайте вірне визначення пейзажу:
«Жанр краєвиди міст і сіл в якому живопису моря
об’єктом є зображення природа»
Молодці! я
впевнена, що ви все зробите гарно.
Вам декілька прикладів.
Як намалювати пейзаж простими олівцями: покрокове керівництво
Як намалювати пейзаж кольоровими олівцями: покрокове керівництво
1. Зробіть начерк простим олівцем : не відволікаючись на
деталі, намітьте розташування основних об'єктів на аркуші. Лінії повинні бути
лише злегка помітними.
Олівцем зробіть начерк більш детальним: прорисуйте
камені на ближньому плані, тріщини скелі на середньому плані і намітьте
затінені місця.
Растушуйте ділянки
тіней для того, щоб позбутися від штрихів графітного олівця.
Олівцем жовтого кольору заповніть всі освітлені
сонцем місця пейзажу (крім води).
Блакитним
кольором прорисуйте тіні на каменях на передньому плані. Не натискаючи на олівець, заповніть
блакитним кольором небо і воду. Штрихи повинні бути не помітні
Ділянки лісу зафарбуйте зеленим кольором. Для роботи
над горами використовуйте пурпурний і фіолетовий кольори. Фіолетовим олівцем
промалюйте затінені місця гір на дальньому плані.
Тіні на ближній горі промалюйте пурпуровим кольором. Штрихи на скелях необхідно
накладати відповідно за
їх формою, а також напрямком тріщин.
Порада! Якщо в наборі олівців відсутня пурпурового
кольору, то потрібний відтінок можна отримати наклавши фіолетовий і рожевий на
одну
і ту ж ділянку
Поглибити тіні на
скелях фіолетовим кольором, залишаючи світлі ділянки там, де лежить сніг. Для
більш докладого
опрацювання форм і тріщин на скелях необхідно охайними штрихами накласти фіолетовий
колір на затінені ділянки скель. На освітлених сонцем ділянках промалюйте тріщини тим же кольором
Тими ж кольорами,
якими промальовували скелі, намалюйте їх відображення на поверхні водойм.
Рожевим, фіолетовим і блакитним кольорами опрацювати відблиски на воді. Ці
відтінки на відблисках повинні бути дуже світлими. Найглибші ділянки водойм і
ті частини, які знаходяться в тіні, слід заштрихувати синім кольором. Решта
світлі ділянки, видимі на поверхні води, промалюйте блакитним і жовто-зеленим
олівцями.
На ближньому плані більш детально покажіть форму
каменів: за допомогою сірого і блакитного кольорів промалюйте затінені ділянки на каменях, а
для опрацювання освітлених ділянок використовуйте світло-коричневий колір.
Малювання фарбами
Тема: Свято Великодня. Берегиня з глибини століть.
Великдень - це найбільше свято у світовій історії і головне у році для всіх православних християн. Кожен, хто шанує це свято, отримує надію на порятунок, адже воскрес Христос. Світле Воскресіння прийнято наповнювати добрими справами, збагачуватися духовно, допомагати ближньому, дарувати надію і підтримувати віру в серцях на щасливе і радісне майбутнє.
Великдень - це не тільки найбільше релігійне свято православних християн, це й унікальна можливість долучитися до народних традицій та обрядів, які його супроводжують.
Шановні учні. До цього свята ми завжди присвячуємо заняття. Тож, багато див нам подарувала природа. Але, мабуть, одне з найзагадковіших-яйце. У давніх слов’ян яйце символізувало початок Всесвіту, пробудження природи від зимового сну, сонце відродження, свято весни, коли все оживає.
В давнину вважалося, що правильно розписана писанка є потужним ОБЕРЕГОМ. Тому розгляньте малюнки, виберіть за бажанням символи, які б ви хотіли застосувати у себе в роботі, і … вперед.
Практичне завдання
Намалювати малюнок до Великодня.
СФОТОГРАФУВАТИ, СКИНУТИ ПО ВАЙБЕРУ. ДЯКУЮ.
Шановні художники. Для вас цікавий матеріал
Боди-арт (англ. bodyart — «искусство тела») — одна
из форм авангардного искусства, где ... Этосамый распространённый вид боди-арта, в котором основное место занимает рисование на лице (фейс-арт) и теле.
Бодиарт — это искусство тела, авангардное направление,
возникшее в 60-х годах. Представители бодиарта использовали свое тело как
материал ...
Боді-арт – один із видів авангардного мистецтва, де
головним творчим об’ктом стає тіло людини, а зміст відкривається за допомогою
невербального спілкування тіла: жестів, різноманітних поз тіла, міміки.
Термін “боді-арт” не слід плутати з розписом тіла, яке
є лише підмножиною боді-арту.
Представники боді-арту використовували власне тіло як
матеріал або об'єкт мистецтва та творчості, вдаючись до різноманітних, часом
болючих, маніпуляцій: покривали своє тіло гіпсом,
виконували виснажливі дихальні вправи, палили на собі волосся, Ж. Пан (Франція)
публічно ріже себе ножем, завдаючи собі біль, Кріс Берден (США) спонукає свого
друга вистрілити в нього в виставковому залі, Р. Шварцкоглер (Австрія) по
шматочку відрізає плоть моделі, яка помирає від втрати крові, що закарбовується
на фотоплівку. “Розпис самого себе - подолання самокатування” і “нескінченно
випробувальне самогубство“, - так сформулювався крайній мазохізм, але типовий
характер експериментів боді - арту 1960-1970 -х років Гюнтер Брюс заснував
разом з Отто Мюлем і Германом Нічим, згодом вони заснували віденську групу
“Актіонісмус” (Aktionismus, 1964). У тому ж дусі здійснювали свої акції
боді-арту Віто Аккончі, ДеннісОппенгейм, Кріс Берден, Джина
Піна, Марина Абрамович, а в пострадянському просторі, вже з 1980 -х років, - А.
Жигалов і Н. Абалакова (арт - група “ТОТАРТ”), а з 1990- х років - О. Кулик, О.
Мавроматті, художники школи Ю. Соболєва (арт - група “Запасний вихід”), Е.
Ковиліна, Л. Морозова, М. Перчіхіна.
Можнавиділитинаступнівидибоді-арту:
·
Розпис по тілу.
·
Татуювання.
·
Пірсінг.
·
Шрамування (Спеціальненанесення на тілошрамів).
·
Імплантація.
·
Модифікаціятіла(Змінаструктуритіла).
Шановні гуртківці.
Давайте разом згадаємо , як нам було весело в таборі, коли один одного розфарбовували. Ви можете робити це зараз разом з рідними.
Гарних вам днів.
Мої дорогі гуртківці.
Крім дистанційної поїздки до Мезинського музею
на наступну п’ятницю), для вас цікаве творче завдання ( на 01. 05. 2020- хоча
це вихідний день):
Малювання пластиліном
Комментариев нет:
Отправить комментарий