Образотворче мистецтво 7 клас

Тема: Дизайн одягу.
Опрацювати стор.101-103
Творче завдання: Виконати ескіз костюма для власного гардеробу.
Орієнтовні теми: спортивний одяг, святкова сукня, шкільна форма.
Матеріали: графічні матеріали на вибір учня.




Тема. Національні традиції в одязі.

Діти, зверніть увагу на терміни. Уважно прочитайте, що вони означають. Потім  прочитайте цікавий матеріал та розгляньте малюнки.
Терміни й поняття:
* сорочка – одяг із легкої тканини;
* вишивання – різновид народного мистецтва;
* вишиванка – художньо-декоративний виріб з тканини, оздоблений кольоровими нитками методом вишивання

Мистецтво – не застигла картинка, мистецтво – це відображення життя.
Діти, ви  через знайомство з народним костюмом пізнаєте духовні основи життя українського народу, світоглядні уявлення українців.
       Одяг завжди був оберегом людини. Він захищав її від холоду й від недоброго ока. Поняття «одяг» включає і взуття, головні убори, і рукавиці. Народний одяг зберігає національні традиції, які сягають глибокої давнини, відображає життєвий досвід людей, їхні художні смаки й естетичні погляди. Український народний одяг — це яскраве й самобутнє культурне явище. Його основні елементи мають давньослов’янське походження.
Народний жіночий костюм — це своєрідна модель світу.
Наприклад квадратики й ромбики символізують засіяне поле, листя й квіти на вишитій сорочці — розвиток і буяння природи, віночок — небесні світила й зорі. На шиї — намисто. Українки вірили, що ці символи захистять людину від злих сил, принесуть добробут, здоров’я й кохання. Обов’язковим елементом українського жіночого й чоловічого народного одягу була полотняна сорочка.
Вишивка на чоловічих і жіночих сорочках:
* у центральних районах України червоно - чорна;
* на Поділлі — жовтогаряча, темно-синя;
* на Західній Україні — багатоколірна.
На чоловічих сорочках вишивали дубове листя, жолуді,
які символізували міць. На жіночих — калину, виноград — символ міцної родини; червоні ружі — символ сонця, здоров’я; лікарські рослини — обереги від хвороб тощо. На плечах, рукавах сорочки орнамент утворювався горизонтальними смугами на вставках, на комірі розміщувався в шаховому порядку.
 Розгляньте  слайди українських костюмів (порівняння та висновки формують критичне та творче мислення).



















Красою народного одягу, зокрема жіночого захоплювалися українські художники: Рєпін Ілля Юхимович ( Українка.1876),
Пимоненко Микола Корнелійович ( Святочне ворожіння. 1888),
Яблонська Тетяна Нилівна ( Весілля. 1969 ) - репродукції картин.
Ви переглянули слайди, а зараз опрацюйте матеріал за підручником, а потім будемо виконувати творче завдання:
Вам потрібно буде для роботи: аркуш паперу, олівці, фломастери.
Створити ескіз (що таке ескіз, ви знаєте) української сорочки за мотивами українського національного одягу: «Сорочка для тата», «Сорочка для мами», «Дитяча вишиванка» - на вибір учня.
Матеріали: кольорові олівці або фломастери (на вибір).

Сфотографуйте, вишліть по вайберу. ДЯКУЮ.



Шановні семикласники.
Тема: «Ландшафтний дизайн» розрахована на 2 години (два уроки). (До Великодня (там буде інша тема)) та після свята Пасхи. Завдання нової теми ви отримаєте 4 травня. У вас є багато часу. Виконання обов’язкове. До 4 травня - фотографуєте, скинете в групу. ДЯКУЮ за те, що виконаєте.
Тема: Ландшафтний дизайн
Діти, ми продовжимо працювати над темою Дизайн. І познайомимось з новим видом дизайну – ландшафтним дизайном. Кожен  матиме можливість створити макет парку відпочинку.
        Людина - це частинка природи. Із розвитком науки й техніки нам дедалі більше бракує спілкування з природою. Саме тому мешканці міст намагаються бути ближчими до природи, удосконалюючи довкілля.
       Мистецтво створення садів та парків відомо людству з стародавніх часів.
        Слово «ландшафт» в перекладі з німецької мови означає вид місцевості. Ще здавна люди прагнули оточити своє житло деревами, квітами, кущами, пізніше — альтанками, алеями, садками і т. д. Отже, можемо сказати, що ландшафтний дизайн — це організація місцевості (парк відпочинку), дитячий майданчик, подвір’я навколо будівлі, тощо).
Ландшафт може бути природним і штучним.
Природний ландшафт створений самою природою, а штучний організовує людина.
Сьогодні склалися такі основні типи парків:
• терасні  (із розташуванням ділянок на різних рівнях, зі сходами і каскадами, терасами з чіткою виразністю симетрії)




• регулярні французькі - це повне підпорядкування законам геометрії (із алеями, партерами і водоймищами геометрично правильних форм); В історичних садах різних часів вода, рослини, скульптури були розташовані за симетричним малюнком. Регулярність — це більше, ніж стиль. Історично регулярний сад був містом процесій, прогулянок або сидячого відпочинку.(Версаль)





• пейзажні англійські (живописна композиція на зразок природного ландшафту — із галявинами ). Такі парки асиметричні вони підтримують природній вигляд місцевосці. (Софіївка)





• мініатюрні сади (у іспано-мавританських дворах; японські сади — символічні композиції з води, рослин і каміння, сільський стиль).



Родзинка ландшафтного дизайну — малі архітектурні форми
– невеликі за величиною елементи прикраси садів:
- скульптури,
- вази, вазони,
- постамент
- лави,
- великі камені,
- фонтани,
- огорожі,
- колони
та інші садові та паркові прикраси.
 
Діти, перед виконанням творчого завдання опрацюйте матеріал підручника за стор.110-112
На сторінці 111 - творче завдання (там орієнтовні теми, ви можете взяти свою).
Сьогодні я пропоную вам створити макет ландшафтного дизайну.
1.    Подумайте: Де? З чого?(який природний( неприродний матеріал) у вас є вдома, і допоможе вам у роботі.)
2.    На альбомному аркуші намалюйте простим олівцем ескіз макету. Сфотографуйте, скиньте по Вайберу. Ми з вами обговоримо.
3.    За  основу візьміть картон, ДВП( щоб основа була тверда і міцна)
4.    Ще вам знадобиться клей (Дракон, Титан)
Ваш проект має відображати ваші враження та почуття
Не забудьте про техніку безпеки.
ГАРНОГО ВАМ НАСТРОЮ ПРИ ВИКОНАННІ ЦІКАВОЇ РОБОТИ.
ФОТО на ВАЙБЕР. ДЯКУЮ.



Тема: Свято Великодня. Берегиня з глибини століть.
          Великдень - це найбільше свято у світовій історії і головне ​​у році для всіх православних християн. Кожен, хто шанує це свято, отримує надію на порятунок, адже воскрес Христос. Світле Воскресіння прийнято наповнювати добрими справами, збагачуватися духовно, допомагати ближньому, дарувати надію і підтримувати віру в серцях на щасливе і радісне майбутнє.
       Великдень - це не тільки найбільше релігійне свято православних християн, це й унікальна можливість долучитися до народних традицій та обрядів, які його супроводжують.
        Шановні учні. До цього свята ми завжди присвячуємо урок. Тож, багато див нам подарувала природа. Але, мабуть, одне з найзагадковіших-яйце. У давніх слов’ян яйце символізувало початок Всесвіту, пробудження природи від зимового сну, сонце відродження, свято весни, коли все оживає.
     В давнину вважалося, що правильно розписана писанка є потужним ОБЕРЕГОМ. Тому розгляньте малюнки, виберіть за бажанням символи, які б ви хотіли застосувати у себе в роботі, і … вперед.
Практичне завдання
Намалювати малюнок до Великодня.
СФОТОГРАФУВАТИ, СКИНУТИ ПО ВАЙБЕРУ. ДЯКУЮ.








Шановні семикласники.


     Ми продовжимо працювати над темою Дизайн. Передивіться, будь-ласка, матеріал.  Так як ми працюємо дистанційно, внесу корективи до творчого завдання.


Творче завдання:

     За приклад взяти один з видів дизайну(який ви розглянули) та створити свій за власним бажання. Підпишіть (вид), сфотографуйте та надішліть на ВАЙБЕР. ДЯКУЮ






























Дякую, що переглянули. Далі буде

Тема: Живий простір. Дизайн міського середовища

Шановні діти.
У темі уроку сказано МІСЬКОГО середовища, а кому важко можете зробити СІЛЬСЬКОГО ( тобто вулицю свого села). Хто забув як  робиться колаж??? Ми робили колаж мурашника, колаж до Дня води.

Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=v7hVS7hZDGk

                                         Творче завдання

Завдання: виконайте колажно-графічну композицію «Вулиця мого міста». За основу взяти фотографію чи вирізку із журналу частини міста й розмістити на ній ліхтарі, дерева, рекламу, вивіски, вазони з квітами тощо.

Колаж – технічний прийом в образотворчому мистецтві; наклеювання на основу предметів або матеріалів, які відрізняються від неї кольором чи фактурою.

Матеріали та інструменти: фотографія вулиці міста, вирізки з журналів, папір, клей, ножиці.
Послідовність виконання роботи:

Опрацювати підручник за стор. 113-115

Обираємо фотографію чи красивий малюнок вулиці міста Чернігова, Н-Сіверська (свого села) (формат А3 або А4).

       Із кольорового паперу або з малюнків, вирізаних із кольорових журналів, добираємо елементи оздоблення – клумби, рекламу, вивіски, ліхтарі, великі й малі будівлі, майданчики для відпочинку та ігор тощо.

       Наклеюємо всі елементи на підготовлене зображення.
Деталізуємо графічно, завершуємо роботу.
ДЯКУЮ, ЩО ВИ ЗРОБИЛИ, СФОТОГРАФУВАЛИ ТА СКИНУЛИ НА ВАЙБЕР.




Шановні діти.
     У нас тема уроку  на цьому тижні буде незвичайна. Присвячена ДНЮ ВИШИВАНКИ.
ТЕМА: «Моя родина у вишиванці».

Фото на  ВАЙБЕР. ДЯКУЮ.




Дорогі діти, батьки.
Закінчився навчальний рік. Дякую всім, хто виконував завдання.
Дякую батькам, для яких навчання своїх дітей не байдуже.
Нажаль, це не всі розуміють.
ГАРНИХ ВАМ КАНІКУЛ.





Комментариев нет:

Отправить комментарий